Hoe kunnen de alarmpoortjes afgaan terwijl alle producten gescand zijn?

Ik was laatst bij de Kruidvat en toen zijn de alsrmpoortjes afgegaan maar toen vroeg ik me af hoe dat kan terwijl alle producten gewoon gescand zijn.

9 maanden geleden
in: Winkels
1.9K
ronron1212
9 maanden geleden
Dat ze gescand zijn heeft daar niets mee te maken dat is voor de betaling.
Jmv12
9 maanden geleden
Hoe kunnen ze dan piepen?
ronron1212
9 maanden geleden
Ja er kan een label aanzitten. die niet verwijderd is.
TurfGraver
9 maanden geleden
Ze moeten (naast scan van prijs) ook gedeactiveerd worden.
Anti diefstal tag.
Amadea
9 maanden geleden
Wat ook een optie is dat je een bibliotheekboek in je tas hebt zitten. Het is bekend dat die in winkels alarm kunnen veroorzaken.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 maanden geleden
Of er zit een afgevallen label onder je schoen geplakt.
Abcde
9 maanden geleden
Mijn dochter heeft een tijdje bij Kruidvat gewerkt. Er werden op sommige diefstalgevoelige artikelen twee alarmstickers aangebracht. 1 Zichtbaar en 1 op een voor de klant niet direct zichtbare plek. Als de kassamedewerker dat niet weet, deactiveert die de tweede sticker niet. Het ging dan bijv. om eau de toilette, 1 sticker op het doosje en 1 sticker op het flesje dat uit het doosje werd gehaald en nadat de sticker aangebracht was terug gedaan.

Geef als eerste antwoord