hoe oud moet je zijn om achter de servicebalie in de supermarkt te werken?

hoe oud moet je zijn om achter de servicebalie in de albert heijn te werken? en moet je daar teamleider voor zijn?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Winkels
10K

Antwoorden (1)

Na wat vacature-advertenties te hebben bekeken kan ik melden dat je voor een servicebalie geen teamleider hoeft te zijn, maar wel leidinggevende kwaliteiten dient te hebben. Je moet een mbo werk- en denkniveau hebben en een diploma sociale hygiëne (of bereidheid dit te behalen). De functie is vaak een combinatie met achter de kassa werken (als het druk is), dus daar moet je al ervaring mee hebben. Een ruime productkennis (of bereidheid daartoe een interne training te volgen) is ook nodig.

De minimum leeftijd voor kassamedewerker is 16 jaar. Er wordt geen leeftijd vermeld voor iemand die achter de servicebalie kan werken. Maar gezien de benodigde ervaring lijkt het mij dat je al wel een jaar ouder zult zijn om daarvoor in aanmerking te kunnen komen.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
De min is niet van mij.
Dit antwoord is helemaal niet verkeerd.
Praktijk:
Vanaf 16 jaar mag je aan de kassa werken. Ik neem aan dat het een bijbaantje betreft.
Als je dat een tijd doet bij AH en je doet dat goed, kun je vragen voor de servicebalie.
Het klopt wat Amadea zegt: je begint aan de kassa. Als je aan de servicebalie werkt, spring je bij aan de kassa.
Als je een tijd aan de kassa gewerkt hebt, heb je al veel geleerd: de producten, tellen, omgaan met mensen.......
Kortom, eerst kassa, goed werk leveren, vragen voor servicebalie. Je kunt dus niet meteen en alleen servicebalie-werk doen.
Dus, je bent al zo dik 16 jaar of 17 jaar.
Plus dus +
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
O ja, ervaring met puber dochter en veel vriendinnen.
Diploma sociale hygiene stelt niks voor ;-)