Waar kan je Lucky Strike Blue roltabak 50gr in Luxemburg kopen.?

Wij rijden regelmatig naar Luxemburg om tabak te kopen. Echter rook ik Lucky strike blue roltabak in pakjes van 50 gr. In een pot ben ik niet geïnteresseerd.

Wij vinden enkel Lucky Strike red 50gr tabak in de winkels daar. Ook online vind ik precies enkel Lucky strike Red.

Volgende keer gaan we met de auto en proberen langs de snelweg in het tankstation, maar vrees dat ik het daar ook niet kan vinden.

Iemand tips waar ik Lucky Strike blue roltabak 50gr in Luxemburg kan vinden?

3 maanden geleden
in: Winkels
1.2K
Amadea
3 maanden geleden
Wel te vinden in België voor 15 euro.

Geef als eerste antwoord