Waar kun je oude apparaten inleveren voor geld?

weet iemand waar je oude nog werkende apparaten zoals, blenders, mobiletelefoons, horlogers etc kan inleveren/verkopen. Zeg maar waar je alles kan brengen en bod krijgen voor je spullen? Heb via marktplaats geprobeerd maar krijg steeds onzin biddingen en je krijgt nooit alles kwijt. Bij Used products hebben ze daar geen interesse in.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Winkels
3.1K

Antwoorden (2)

Bij een handelaar op de markt of bij een tweedehandswinkel kan je zeker langs gaan. Verwacht echter geen geweldig bod, daarvoor kan je beter bij particulieren terecht. Uiteraard moet je dan zelf op de markt -braderie of koningsdag- gaan staan en veel geduld hebben.

Eerst bij je zelf te rade gaan wat je voor de hele bups in een bod wilt vangen. Daarna op pad gaan en boter bij de vis afrekenen zonder moeilijk doen. Je moet wel kunnen onderhandelen.
Succes @Art1989!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Je noemt al de winkel Used Products, maar heb je het geprobeerd bij meerdere vestigingen? En ook bij andere tweedehandsartikelenwinkels dan Used Products? Nee, dan raad ik je aan daar nog naar toe te gaan. Het is namelijk lang niet zeker dat iedere winkel hetzelfde reageert op de door jou aangeboden artikelen.