Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welk servies/merk is dit en waar koop ik het (Zie foto))?

Graag zou ik dit servies kopen in een wínkel of online
Merk Theo.
vernam ik al, maar welk motief?!en waar te koop?

Picture for question
Pieterke
3 jaar geleden
Ik vind de foto erg onduidelijk. Kun je geen betere plaatsen? En wat is het materiaal? Porselein, keramiek, aardewerk of.....?
gvrox
3 jaar geleden
Er staat toch heel duidelijk Theo ? Weliswaar ondersteboven.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het betreft in elk geval het merk Theo en dat blijkt servies van het Kruidvat te zijn. Ik vond de afbeelding van een aanbieding uit 2013. 't Is maar de vraag of het nu nog verkrijgbaar is, misschien via Marktplaats...
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Amadea
3 jaar geleden
Pieterke
3 jaar geleden
Er staan meerdere advertenties waarin servies van dit merk wordt aangeboden op Marktplaats.
liveisgreat
3 jaar geleden
Het isdit servieshelaas niet. Is Theo een merk of een serviesnaam ? Ik zoek even verder bij Kruidvat en marktplaats. Dankjewel
Amadea
3 jaar geleden
Het is niet de naam van het servies, maar het merk. Zie bijvoorbeeld ook de vierde afbeelding op https://www.marktplaats.nl/v/huis-en-inrichting/keuken-servies/m1840364707-theo-borden
Amadea
3 jaar geleden
De nieuwe foto heb ik bewerkt tot een normaal belicht en gewoon rond bord en daarop uitgebreid gezocht. Maar het levert alleen maar antieke look-a-like serviezen met rozen op. Dit klopt helemaal niet met de door Theo gebruikte moderne simpele motieven. Volgens mij is er iets raars aan de hand...
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing