Als je een marktplaats advertentie plaatst krijg je telkens commerciele mails van MP om hoger op te komen. Kan je deze notificaties uit zetten?

ik heb zelf meer dan 100 MP advertenties en word erg vervelend van het feit dat ik dagelijks 20 zinlose mails van MP krijg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor niets gaat de zon op, nietwaar?

Antwoorden (4)

Je kunt dit niet beïnvloeden. En het is ook geen spam, want het bedrijf marktplaats biedt je een dienst aan. In ruil voor die dienst sturen ze je dus reclame. Niet ongevraagd, je geeft daar zelf toestemming voor bij het plaatsen van de advertentie.

Voor de meeste advertenties is de dienst ook gratis. Het verdienmodel van Marktplaats is dan om posities te verkopen, of te betalen om de advertentie in de picture te zetten.

Als je een goed e-mail programma gebruikt waarbij je regels kunt instellen (zoals MS Outlook), dan kan je eenvoudig alle mail van Marktplaats in een mapje binnen laten komen.

Toegevoegd na 14 minuten:
Als je bent ingelogd in Marktplaats kan je het volgende instellen onder het menu Mijn Gegevens - Tabblad Mijn gegevens:

- bevestigingsmail
- reclamevoorkeuren

Hiermee voorkom je echter niet de mails om je advertenties te verbeteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mp was ooit ontstaan uit hobby en idealisme. Mp plaats is voor heel veel miljoenen euro's gekocht door eBay. Deze willen die euro's weer terug verdienen door jou een hoge positie te laten kopen. Als de helft van de mensen dat doet kan de ander die advertentie gratis plaatsen. Neem het voor lief en delete.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dit is niet mogelijk.

Mijn tip is:
om de zoekfunctie van je mailprogramma te gebruiken en te zoeken op "opvallen", wat in het onderwerp staat bij die mails. En dan kun je alle mails in een keer selecteren en verwijderen. Dat scheelt mij een hoop werk. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruikte altijd een aparte mail voor marktplaats en voor normaal gebruik. ik zou dit je aanraden maak een nieuw email account en gebruik dat voortaan behalve voor marktplaats en andere (soort van spam dingen)
Bronnen: