weet er iemand een )webwinkel waar je zeer goedkoop een schooltas kunt kopen?

ik heb voor volgend schooljaar een nieuwe schooltas nodig, ik wil wel er eentje van een goed merk (denk hieraan aan eastpack en converse) weet iemand een (web)winkel waar ik die goedkoop kan halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hier, een tientje plus 7 euro verzendkosten. Wel kleurrijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je eens of marktplaats etc kijken of zelf een advertentie plaatsen. Genoeg mensen die hun tas niet meer nodig hebben. Als je echt een hele nieuwe zoekt zou ik op het adres van diegene voor mij kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ervaring met schoenen is dat het in de winkels dan toch goedkoper is. Als je tenminste genoegen wil nemen met een tas die de kleur heeft van vorig jaar.
Ik heb zelf een kipling gehad. Maar die schijnt voor oma's te zijn. De mijne was niet kapot te krijgen en kon zo in de wasmachine. Dat merk wordt wat vaker voor flink minder aangeboden, maar dat komt doordat die elk jaar andere kleuren hebben. Veel webwinkels houden bepaalde delen van hun collectie wat langer vast tegen een hogere prijs, omdat ze een grotere klantenkring hebben.
Maar gewoon even alle winkelketens bekijken en zoeken op "schooltas". Zelfs bij de Bijenkorf en de V&D hebben ze er wel enkele. Het ligt er ook maar net aan welk model en welke kleur je wil hebben. Ik kijk zelf altijd online of ze iets hebben. Meestal is er dan in de winkels dan iets meer keuze. Maar vooral de V&D heeft online heel veel (school)tassen staan.

Toegevoegd na 18 minuten:
O, in de meeste winkels waar ze schoenen verkopen daar hebben ze ook tassen. Daar kan je ook kijken.