is er een verschil tussen shein en sheinside?

op vinted kan ik het merk shein niet intypen, maar wel het merk sheinside. Als ik sheinside opzoek, krijg ik de website van shein. Is dit hetzelfde, en zo ja, waarom heeft het dan twee verschillende namen?

3 jaar geleden
in: Winkelen
2.2K

Antwoorden (1)

Het betreft hetzelfde Chinese kledingmerk dat met een webwinkel internationaal bekend is geworden. Oorspronkelijk heette dit SheInside, met feitelijk als betekenis "haar binnenste". Dat riep vragen op en gaf een verkeerd beeld van wat het oogmerk van het bedrijf zou zijn. Daarom werd in 2018 besloten om het te hernoemen naar SheIn (zij is hip).
Amadea