waar kan je oude kleding verkopen of laten reclyclen?

ik heb veel oude kleding van vroeger, meeste is nog in nette staat, maar ik heb ook stukken met gaten etc, zijn er plekken waar je oude goede kleding kan verkopen (behalve marktplaats) en oude kapotte kleding kan doneren dat het gerecycled wordt (zodat je zeker weet dat het een duurzame bestemming krijgt)?

3 jaar geleden
in: Winkelen
1.8K
Pieterke
3 jaar geleden
Oude kapotte kleding kun je in de bakken van het Leger des Heils gooien. Die staan vaak in de buurt van glasbakken en papierbakken.

Antwoorden (1)

Als je echt denkt dat die oude kleding jou nog geld kan opbrengen(want hoe vroeg is vroeger?) kun je winkels zoeken die 2de hands voor een ander verkopen tegen een vergoeding. kapotte kleding kun je inleveren in de bakken die meestal bij de glasbakken staan, of bij het afvalbedrijf in je gemeente, die hebben ook speciale bakken voor textiel.