Ik heb spullen gekocht op ebay, ze komen waarschijnlijk te laat binnen. Is het nog mogelijk om mijn koop te annuleren?

Ik heb spullen gekocht via ebay. Mijn betaling via Paypal duurt te lang en daarom is het te laat binnen. Nu wil ik mijn aankoop annuleren. Zo hoop voor te zijn dat de verkoper het verstuurd. Want als ik het opgestuurd krijg moet ik het weer terug sturen en daarvoor verzendkosten betalen. Ik heb al contact probeert te leggen met de verkoper maar nog niets terug. Is er een andere manier om mijn geld terug te krijgen via Ebay of Paypal?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je zit gewoon vast aan de koop, de verkoper kan er niets aan doen dus die kun je niet laten opdraaien voor dit feit. Als het allemaal zo kort dag was had je de koop niet aan moeten gaan want ook de verkoper mag er best een paar dagen over doen voor dat die het opstuurt. Helaas maar nee je hebt geen recht om de koop te annuleren maar je kan het natuurlijk altijd vragen aan de verkoper. Bied desnoods een percentage van de verkoopprijs aan zodat de verkoper het opnieuw kan aanbieden zonder verlies te leiden aan jouw probleem. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100