Waar in Nederland kan ik de boeken die geschreven zijn door Anne Marie, Stephen en Mae West kopen?

Het gaat hierom over de boeken die zijn gebaseerd over hun ouders, Fred en Rose west. 'Out of the Shadows' & 'Inside 25 Cromwell Street'

5 jaar geleden
in: Winkelen
1.5K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedoel je in een fysieke winkel of mag het ook online?
Sharonves
5 jaar geleden
@PJJMulder Mag allebei.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Duidelijk! Ga ik op zoek
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@Sharonves, Je bedoelt deze familie: https://www.hln.be/nieuws/buitenland/-we-verkleedden-ons-als-kind-onwetend-in-kleren-van-zijn-slachtoffers-dochter-fred-west-beschrijft-hoe-ze-aan-horror-ontsnapte~a3a41131/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Natuurlijk kun je doen wat HannekeJanssen zegt.
Op internet lees je inderdaad: hard to find.
Ik weet niet hoe je over eBay en Amazon denkt? Hier krijg je het wel.
www.abebooks.co.uk verkoopt het ook tweedehands. De reviews zijn wel heel verschillend. Je koopt hier van particulieren.
Zelf koop,ik vaak bij www.bookdepository.com (gaat altijd super!), maar heeft nu niks op voorraad.
Wat je ook nog kunt doen: marktplaats gezocht.
Hoop dat je iets aan de info hebt. Groetjes.
Sharonves
5 jaar geleden
@JoanDArc Klopt!
Sharonves
5 jaar geleden
@PJJMulder Ik heb idd op Bol.com gekeken en Amazon, maar bij Bol waren ze uitverkocht en op Amazon vond ik ze te duur. Ik zal een kijkje nemen op die andere sites, thanks!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Fred & Rose West, Uitgegeven onder de naam Ryan Green en ook onder de naam Roger Harrington. May West heeft haar naam gewijzigd.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bolcom heeft ze weer, € 12,99
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
https://www.amazon.de/FRED-ROSE-WEST-Shocking-Killers/dp/1980916004/ref=sr_1_4?s=books-intl-de&ie=UTF8&qid=1551889565&sr=1-4&keywords=the+true+story+of+fred+and+rose+west
en als e-book bij Kobo, € 4,49
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Inderdaad bij bol.com nu wel! Net ook niet gezien. Kijk even bij JoanDArc's reactie.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wat JoanDArc zegt bij amazon.de is ook heel betrouwbaar
De Duitse Amazon heb ik hele goede ervaringen mee. De Engelse niet (is een soort marktplaats aan verbonden)
Sharonves
5 jaar geleden
@PJJMulder @JoanDArc Heb eentje idd net gezien op Bol.com, heb het gelijk besteld. Dankjulliewel!

Antwoorden (1)

Zeker kleinere boekhandels bestellen graag van alles voor je, hoef je zelf niet op zoek te gaan! Maar meestal willen ook grote boekhandels de boeken wel voor je bestellen. Dus gewoon even langs bij, of bellen met je eigen boekhandel.
5 jaar geleden
Sharonves
5 jaar geleden
Oh oke, ik zal even rondvragen dan. Thanks!