wat kan ik doen aan te grote schoenen?

ik heb heel brede voeten en moet daarom altijd te grote schoenen kopen. Maar nu heb ik schoenen gekocht die breed genoeg zijn en ik schuif er constant uit. in het begin was dat niet zo, maar nu wel.
Wat kan ik best doen zodat de schoenen toch wat meer passen? Ze zijn 1 maat te groot...

Weet jij het antwoord?

/2500

De oplossing is een paar dikke sokken of een zooltje erin of een combinatie hiervan. . --- Schoenen die perfect passen in de winkel kunnen na korte tijd te wijd / groot worden omdat je ze uitloopt. De volgende keer is het daarom handiger om de juiste maat te kopen en bij een goede schoenmaker de schoenen te laten oprekken. De schoenmaker zal vragen naar lengte-/breedte problemen of bepaalde drukpunten en zo weten hoe er precies opgerekt moet worden. Daarna zouden ze goed moeten passen. Alle schoenen van leer, suède en textiel zijn hiervoor geschikt met de aantekening dat in de ene meer rek zit dan in de andere. --- De oplossing nu is of een paar dikke sokken of twee paar zelfs of een zooltje. Bij een goede schoenmaker is keus hierin.

Bronnen:
http://www.de-schoenmaker.nl/schoenmakerij...

Bij duurdere merken is soms keuze mogelijk uit verschillende wijdtematen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100