Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is deze gucci tas echt?

Hoi, mijn oma heeft van haar baas (een man waarvan zijn vrouw net is overleden) een gucci koffer/tas gekregen. Wij vragen ons alleen af of deze echt is. Er zit geen label ofzo in, en de naden zijn scheef. Ik zei dus al snel dat hij nep was. Maar volgens mijn oma was de vrouw heel erg rijk en zou ze geen nep iets kopen. Nu twijfel ik dus ook. Zou iemand weten of hij echt is?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Winkelen
4.2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik kan geen fotos vinden van een soortgelijke tas… hij zou ook volgens mijn oma al heel oud zijn. Ik denk niet dat namakers een heel andere soort tas zouden maken. Maar ik zou het echt niet weten. Ik denk zelf ook dat hij nep is, maar niet zeker.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Geen merk er in en scheve naden=nep.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Deze tas is geen echte GUCCI tas, het gaat om een replica.
Het is al direct te zien aan de groen/oranje/groene horizontale band. Deze is er niet perfect recht horizontaal opgestikt. Dat is te herkennen aan de figuurtjes. Als dat bij een echte GUCCI tas gebeurt wordt deze vernietigd.
Ik mis ook het lederen vierkantje met het GUCCI monogram made in Italy
Als je de kwaliteit van de groen/rood/groen banden en de sluitingen met elkaar vergelijkt is het helemaal duidelijk dat het bij de tas van de vragensteller om een replica gaat.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 19 mei 2018 21:05: bron, tekst, afbeelding
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding