is een paysafekaart ook voor minderjarigen?

Moet je voor een Paysafekaart 18+ zijn of met je als je jonger dan 18 bent de junior versie kopen of mag je helemaal geen paysafekaart kopen als je onder de 18 bent??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Winkelen
1.5K

Antwoorden (1)

In principe kan de paysafecard Mastercard vanaf 16 jaar besteld worden. Jongeren onder de 18 moeten zich legitimeren en extra toestemming hebben van een ouder of voogd voor het bestellen van de paysafecard Mastercard Youth Card:

Legitimatie: Laad een kopie op van uw geldige legitimatiebewijs om uw identiteit te bevestigen.
Download eerst de akkoordverklaring voor ouders, print deze en laat hem ondertekenen door uw ouders/voogd. Upload dit formulier vervolgens samen met een kopie van een legitimatiebewijs met pasfoto van uw ouder/voogd (voor- en achterzijde) naar uw my paysafecard-account. Zorg ervoor dat de handtekening van de ouder/voogd goed leesbaar is.
Zodra uw documentatie geverifieerd is, wordt u per e-mail op de hoogte gebracht en kunt u uw paysafecard Mastercard Youth Card activeren.