Welk brillen merk heeft de mogelijkheid om stripjes aan de zijkant te verwisselen?

Ik ben op zoek naar de naam van een brillen merk. Bij dit merk zitten op de zijkanten stripjes. Aan elke kant 2.op deze manier kun je steeds verschillende kleuren wisselen en heeft de bril toch een iets andere look. Zo doe je bijvoorbeeld aan elke kant rood met wit en de andere keer weer 2 andere kleuren. Het brillen merk verkoopt de verwisselbare stripjes ook los. Ze zijn er in uni kleuren maar ook bijvoorbeeld met een golvend gekleurd lijntje. Weet iemand wel lk brillen merk ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan het op m'n mobiel niet zoeken, maar deze vraag is een dag of een paar dagen geleden ook al gesteld. Het juiste antwoord werd gegeven, maar ik weet het niet meer.

Antwoorden (2)

Toch gevonden met Google. Het merk heet Dilem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je de Swap brillen deze zijn verkrijgbaar bij Pearl.
Allerlei motieven en figuurtjes alle kleuren.
Erg makkelijk te dragen bij iedere gelegenheid.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn 51 varianten van.