hoe krijg je snel langer haar?

mijn moeder heeft me haren tekort geknipt hoe kan ik er voor zorgen dat mijn haren sneller gaan groeien??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (7)

Bij de bron staan een aantal tips.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kun je eigelijk weinnig aan doen zorg dat je goed gevarieerd eet en de juiste vitaminen binnen een flinke dosis geduld en je bent zo weer de oude
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen haarlak gebruiken !
Daar gaat je haar minder snel van groeien en het is nog heel slecht ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat van die haarlak slaat nergens op:haargroei komt van binnenuit en haarlak spuit je op je haar.
Wie heeft je die flauwekul wijsgemaakt?
Is echt onzin dit.
VitamineB is erg belangrijk voor de haargroei en gezond haar.
Maar als je daar geen tekort aan hebt zal het niet nodig zijn die extra te gaan innemen.
Er bestaan helaas geen wondermiddelen om je haar sneller te laten groeien.
Je zult echt geduld moeten hebben nu.
Maar zorg dus dat je wel voldoende vitamineB binnenkrijgt( je kan zonodig een potje kopen bij de drogist voor een paar euro).
En knip elke maand een klein stukje van de puntjes af om splijten te voorkomen,meer kan je echt niet doen nu.
Je kan ook nog een paar clip-on exstentions in je haar doen tot het weer is aangegroeid, je hebt hele mooie die er best echt uitzien.
Misschien een idee'tje voor je?^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eens in de 2, 3 maanden is doorgaans vaak genoeg om bij je kapper je punten te laten knippen! Anders heb je kans dat er elke maand weer wordt afgeknipt wat er juist bij is gegroeid.
Om uw haar sneller te doen groeien, is het aangeraden een vitamine B-complex te nemen. Dit vindt u in de meeste haargroeipreparaten. U kunt echter ook opteren voor biergisttabletten of chlorella (beiden rijk aan vitamine B).

Vitamine B bevindt zich ook in de volgende voedingsmiddelen:

■Volkoren granen
■Graankiemen
■Varkensvlees
■Lever en niertjes
■Melk
■Eieren
■Aardappelen
■Peulvruchten
■Paddestoelen
■Avocado’s
■Noten en gedroogde vruchten
■Bananen

Succes!!

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.leerwiki.nl/Hoe_kan_je_je_haar_sneller_laten_groeien%253F
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U kunt ook elke avond voor het slapen u haren invlechten dat helpt ook ik heb er wel resultaat van gezien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Extensions kopen;)