Doet mediamarkt ook aan studentenkorting?

Hallo,

Ik moet voor mijn studie een (Windows) laptop kopen.
Nu is het mij niet duidelijk of zij aan studentenkorting doen en hoeveel dat dan is.
Ik heb al een studentenpas en dergelijke dus kan gewoon aantonen dat ik (ga) studeren.

Ik ben van plan om de laptop te bestellen via internet, maar indien er dan geen studentenkorting wordt meegerekend, kan ik hem ook wel in de winkel (te Apeldoorn) afhalen. (De laptop is namelijk alleen online op voorraad)

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Winkelen
18K

Het beste antwoord

Nee. Mediamarkt werkt niet met een korting die je enkel als student af kan dwingen.

Een bekend voorbeeld van een bedrijf die dat wel doet is Apple:
https://www.apple.com/nl-edu/shop
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
VS zoekt naar een laptop met WINDOWS.
Dan kan jouw antwoord met link APPLE dus nooit goed zijn, lijkt me duidelijk.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat is mijn antwoord niet. Mijn antwoord is gewoon "Nee" op de vraag. Ik heb antwoord gegeven op de vraag of MM studentenkorting geeft. Als iemand met duidelijk bewijs komt dat MM studentenkorting geeft dan haal ik mijn antwoord weg. Als referentie geef ik Apple op, die geven heel duidelijk aan wel studenten/onderwijskorting te geven. Als iemand een zelfde claim bij Mediamarkt kan vinden is het antwoord ja. Een link naar een laptop met korting (ook al is deze van een site die studentenkorting.nl heet) bij MM is geen bewijs van korting die enkel voor studenten geldt. Met de link naar Apple probeer ik dus niet het antwoord te geven, maar een idee van hoe het bewijs geleverd kan worden van studentenkorting door een bedrijf.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dit is eigenlijk wat voor antwoord ik zocht. Niet voorbeelden van modellen waar korting opzit. Bedankt ;)

Andere antwoorden (1)

Jazeker, kijk maar even op de link van Mediamarkt.
In de andere bron vind je o.a. Coolblue en Bol.com ook met studentenkorting, zodat je meer keus hebt.

Toegevoegd na 16 uur:
HP laptop van €399,00 voor €303,20 ( Model: HP 15-AY082ND )
https://outlet.mediamarkt.nl/computer/laptops/hp-15-ay082nd-ID36271

Andere link gevonden met deze laptop van Mediamarkt.
Onderstaande linken werken niet -meer/bij mij- , ik word geblokkeerd!

en nog eentje;

ACER One 10 S1003-14XA €199,00
http://www.mediamarkt.nl/nl/category/_windows-tablets-645051.html

Toegevoegd na 23 uur:
Nog iets anders voor je gevonden:

Office 365 voor Hoger Onderwijs
Beoordeeld: 4,2 sterren uit 5 (14) recensies
€ 79,00 incl. btw
Voor in aanmerking komende studenten, docenten of medewerkers van universiteiten en hogescholen. Nu controleren
Downloadbare producten worden aan u geleverd via een downloadkoppeling die na uw aankoop beschikbaar is.
https://www.microsoft.com/nl-nl/store/d/office-365-voor-hoger-onderwijs/cfq7ttc0k5bb
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zie nog niet echt hoe die korting werkt, of hoeveel het is of hoe je nou korting kan krijgen.
De producten waarnaar toe gelinkt wordt (als de link niet dood is) kan ik ook zonder de verwijzing van die site kopen, voor dezelfde prijs. Ik had dezelfde site gevonden en er geen antwoord van gemaakt omdat ik niet de meerwaarde zie of snap. Misschien dat jij het middels een voorbeeld uit kan leggen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
(update n.a.v. de toevoeging, en het principe dat ik niet graag anoniem min)
-Min, de toevoeging bewijst wederom niet dat MM met studentenkorting zou werken, noch hoe een student korting zou kunnen krijgen die een niet-student ook gewoon krijgt.