Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Krijg je een gratis tasje als je iets bij de Victoria's Secret koopt?

Ik wil binnenkort voor het eerst iets bij de Victoria's Secret gaan kopen, en ik vind de tasjes echt superleuk die je daar krijgt (denk ik). En ik heb een vraagje, misschien ze je de vraag al in de titel staan: Krijg je een gratis tasje als je iets bij de Victoria's Secret koopt? Ik wil alleen de Body Splashes kopen als je er zo'n leuk tasje bij krijgt of moet kopen! Misschien een beetje raar, maar ik wil het wel graag! Dus krijg je altijd een gratis tasje, of moet je er nu een kopen, omdat je nu 0,05 euro moet betalen voor een tas?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Sinds 1 januari van dit jaar moet je betalen voor een plastic tasje. Dit zal bij een winkel van Victoria's Secret hier in Nederland ook zo zijn.

Toegevoegd na 43 seconden:
Wat voor prijs je voor een tasje moet betalen weet ik niet, meestal ergens tussen 0,05 en 0,20 euro.
(Lees meer...)
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij de Victoria's Secret hebben ze geen plastic tasjes, maar volgens mij van karton
Ritsuka
8 jaar geleden
vaak zijn het kartonnen/papieren tasjes met een heel klein laagje plastic op de buitenkant, om te beschermen tegen de regen. En daar moet je ook voor betalen.
Iedere winkel moet geld vragen voor een tasje. Dat kan ook een eur 0,10 of eur 0,25 zijn.

Wat ik vreemd vind, is dat winkeliers over het algemeen nog niet op het idee zijn gekomen om een gelijk bedrag als de kosten van de tas (die apart op de kassabon verschijnt) als korting weg te geven. Dat zou klantvriendelijk zijn. Hetzelfde idee dus als opticiens doen met de kosten van de ogentest als je bij hen een bril aanschaft: kosten op de rekening vermelden en meteen een gelijk bedrag aan korting geven.
(Lees meer...)
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+ .. Dit is geniaal bedacht. Complimenten! Dat niemand daar op gekomen is is vreemd. Er is alleen een probleem.
Als je deze korting geeft, neemt iedereen weer tasjes. Deze actie is voor het milieu. Dan is alles voor niks geweest, want nu worden weinig tasjes verkocht, maar met korting zijn we terug bij af. Tasjes kopen is niet goed voor het milieu, net zo min als gratis tasjes. Het effect word behaald door tasjes te laten liggen bij de winkel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij de Victoria's Secret hebben ze geen plastic tasjes, maar volgens mij van karton

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding