Hoe kun je je 'schoonheid' bevorderen zonder cosmetica of chemische middelen?

Om het 'simpel' te houden kun je dit beperken tot de huid.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Water drinken! En daarnaast zijn er natuurlijke producten waarmee je huid - en haarmaskers kunt maken, zoals cacao met melk om porien te verminderen, of havermout, melk en honing tegen onzuivere huid. Google eens op huidmaskers maken! Er zijn vast ook wel recepten voor een dagcrème ofzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

door gezond eten. Niet roken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
door gezonde voeding,genoeg slaap,beweging en frisse lucht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ware schoonheid zit van binnen. Oké het is een cliché maar wel eentje met een kern van waarheid.

Pas als iemand zich echt volledig accepteert, tevreden is met zichzelf, blij en gelukkig door het leven gaat, zal diegene schoonheid uitstralen. Daar kan geen make-up tegen op!

Mensen die niet tevreden zijn over zichzelf, kunnen verven wat ze willen, maar die ontevredenheid zal er altijd doorheen schijnen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezond eten, niet roken, vaak je kussensloop verversen, scrubben (dode huidcellen maken je huid grauw), matig zonnen (zorg dat je niet verbrand), een basic dagcreme... Scrubkorrels en dagcreme zonder chemische middelen vind je bij de Bodyshop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed antwoord.+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met scrubben help je de natuur een handje met het vernieuwen van de huidcellen.. Ook zorgt het voor betere doorbloeding van de huid.. 1x scrubben per week is al voldoende.. Dagcreme beschermt je huid.. Een simpele, gooedkope dagcreme is goed genoeg, de duurdere cremes zijn "marketing" en hebben niet meer effect dan de goedkopere.. Je gebruikt m alleen 's ochtends..
door je gezicht elke morgen en avond afwisselende te spoelen met koud en warm water zonder een washand te gebruiken..gewoon in het kuiltje van je handen en tegen je huid "gooien" daarna afdeppen met een zachte handdoek..een echte oppepper voor je huid!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan heb je inderdaad wel een heel gevoelige huid!
misschien eens een bezoekje brengen bij een huidarts of dermatoloog heet dat tegenwoordig he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo simpel, maar heerlijk!
Glimlachen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorgen voor voldoende ontspanning.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezond eten en drink; water
veel bewegen
weinig stress
niet roken
nooit drugs!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De allerbeste methode om schoonheid te bereiken, is genoeg slapen, niet teveel vet en suiker eten, niet roken, EN je houding sterk en blij houden.

Als jij goed rechtop loopt, en blijheid uitstraalt, heb je je eigen maximale schoonheid. Je zal zien dat mensen je aardig vinden, mooi, of prettig om mee om te gaan. En voor mij is DAT echte schoonheid!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
* Zorg ervoor dat je voldoende slaapt.
* Let op je voeding, dus gezond eten en drinken.
* Niet roken, alcohol met mate.
* Genoeg aan beweging doen, kan met sporten of gewoon een uurtje wandelen.
* Als je make up draagt, deze elke dag reinigen.
* Elke dag met een positieve instelling de dag tegemoet gaan en veel lachen.
* Als je gestrest bent, de tijd voor jezelf nemen om de rust weer te vinden. Nergens over nadenken.

Dit zou voldoende moeten zijn om je uiterlijke en innerlijke 'schoonheid' te bevorderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Wat telt, is de innerlijke schoonheid', het is een cliché dat je vaak hoort... Maar wat je niet vaak hoort beweren, is dat het een cliché is dat een grond van waarheid bevat. Een Amerikaanse studie toont aan dat mensen met een 'mooie persoonlijkheid' mooier lijken dan andere mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
schoonheid is afhankelijk van diverse factoren: de genen van je ouders spelen mee bijvoorbeeld en vergeet je innerlijk niet! tussendoor water drinken kan ook helpen.

om je 'natuurlijke' schoonheid te bevorderen
kun je beginnen met een stralende lach.
zo één van binnen uit, die maakt dat alles aan je zacht en mooi wordt.
paar keer per dag oefenen, en let eens op de reacties uit je omgeving..... try it!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed eten, voldoende slapen, niet roken...je huid is de spiegel van je gezondheid...