Hoe kan ik tweedehands kleding verkopen?

niet online verkoop

Toegevoegd na 1 minuut:
de afbeelding zegt genoeg, dat wil ik, maar hoe krijg ik dat voor elkaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
3.9K

Antwoorden (6)

Kijk of er bij jou in de buurt een tweedehands kledingwinkel is. Hier kan je vaak nog wel wat voor je kleding krijgen. Je kan natuurlijk ook zelf met een kraampje / kleedje op een vrijmarkt gaan staan. Even googelen wat er bij jou in de buurt mogelijk is.

Toegevoegd na 40 seconden:
Je kan je kleding ook afstaan aan een goed doel, zodat je kleding nog gebruikt kan worden in ontwikkelingslanden..
Maargoed, dan krijg je er niets meer voor terug..

Toegevoegd na 11 minuten:
nav je aanvulling: als je het echt grootschalig aan wil pakken, dan moet je je in ieder geval even inschrijven bij de kamer van koophandel. Dan een ruimte zoeken waar je gaat verkopen, naamsbekendheid opbouwen en netjes je belastingen betalen. Easy is that!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je de papieren er voor hebt zou je een winkelpandje kunnen huren en zo je kleren verkopen. En anders is een rommelmarkt ook een idee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk eens in een soort bazaar, een soort zwarte markt zeg maar
er zijn er meerdere in nerderland vaak kan je voor een paar dagen ook wel een unit huren.
wij hebben zelf in groningen in zoiets gezeten dat was in nas en mazzel. die hadden ook 1 keer in de maand een vrijmarkt dan kon je gratis staan
14 jaar geleden
Bij mij in de buurt(Ede) zijn regelmatig tweedehands kinderkledingbeurzen . Dat ziet er inderdaad zo uit als op jouw plaatje. Het is echt leuk en aan te bevelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Zwolle is een leuk initiatief! Een tweedehands kledingwinkel neemt kleding in volgens bepaalde regels. Zo gauw de kleding verkocht wordt, krijgt de oude bezitter een percentage van de winst. Zo krijg je kwalitatief hoogstaande kleding in je zaak (niks met vlekken en gaten en slijtplekken) en wat er overblijft, gaat alsnog naar een goed doel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huur een kraam op de Zwarte Markt in Beverwijk....Daar komen de mensen vanuit heel Nederland naar toe in het weekend...Het is er altijd druk en het verkoopt er goed...
Er is een website van de zwarte markt...moet je maar ff Googlen...
Succes!