Waar kan ik passende broeken kopen voor mijn zoon van 15?

Mijn zoon is eerder mager. Nu draagt hij van jeansbroek maat 170 of 176. De grootste kindermaat dus. Van jogging is dat al dikwijls een S.
Ik heb al ondervonden dat het niet gemakkelijk is om voor hem een gemakkelijke jeansbroek te vinden. In die maat zijn niet alle broeken met een aanpasbare elastiek. Aansluitende broeken zoals de skinny jeans verdraagt hij niet. De kleinste herenmaat van jeans is hem nog veel te groot, precies of er geen magere mannen zijn. Dus heel weinig keuze voor hem en dat is dan weer van winkel naar winkel rijden om dan misschien met niets naar huis te gaan. Weet er iemand in welke gewone winkel in België we iets goed vinden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen
1.3K

Antwoorden (4)

Bij de Hollister hebben ze hele goeie, mooie (jongens)broeken! Ook voor de wat magerdere jongens. Daar zou ik dus zeker even kijken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij de Hollister? Zoals bij de Hema? of de Zeeman? Ik wist niet dat Hollister een begrip was zodat je kunt spreken van dé
Bij de H&M is een hele uitgebreide collectie aan jongensbroeken. Allemaal verschillende soorten en maten. Fijn, want ze zijn ook betaalbaar!
De WE of Jack and Jones zijn ook goede winkels voor een ruime keuze aan jeans, maar dan weer iets prijziger.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Zijn die winkelketens ook in België aanwezig?
Ik zou naar de Primark gaan daar loopt de kindercollectie naadloos over in de herencollectie.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als iemand met ditzelfde probleem kan ik de CoolCat aanraden, hier hebben ze meestal wel broeken die goed passen. Je kan het het beste even aan de medewerkers vragen, die kunnen je er waarschijnlijk verder mee helpen. Bij The Sting hebben ze van distrikt ook goede broeken die lang zijn maar wat elastisch rond de heupen waardoor ze daar smal zijn, maar ook bij bredere heupen meegaan.