Hoe werkt de Hema stapelkorting?

De actie is: 2+1, 3+2, 4+3 gratis Je zou zeggen dit is zoals het er staat, maar naar zeggen van een Hema medewerkster is dit niet zo. Het vreemde is, 2+1 gratis is wel zoals het er staat, dus 2 kopen en 1 gratis. Voor de rest gaat dit dan blijkbaar niet op. Wie weet hoe deze actie werkt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen
4.9K

Antwoorden (2)

De actie is: 2+1, 3+2, 4+3 gratis

2+1 gratis betekent: 3 halen, 2 betalen.
3+2 gratis betekent: 5 halen, 3 betalen.
4+3 gratis betekent: 7 halen, 4 betalen.

De actie geldt alleen voor sokken en ondergoed. Als je verschillende sokken of onderbroeken combineert, dan betaal je de duurste 2, 3 of 4 en krijg je de goedkoopste er gratis bij.

Er is ook stapelkorting voor handdoeken: 3+1 gratis, dus 4 halen, 3 betalen.
Andere artikelen hebben ook kortingen, maar kun je dus niet allemaal combineren met de stapelkorting van de sokken en onderbroeken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een voordeelverpakking geldt als 1 artikel, ook als er 3 paar sokken in zitten. Voor de korting zou je dus meerdere van die verpakkingen (of van andere artikelen) moeten kopen.
7 jaar geleden
Er staat "stapel op stapelen stapel op stapelen"
hieronder klik je op 'stapelaanbiedingen', je krijgt 3 kolommen met allerlei produkten met per produkt een vorm van korting. dus bv

2 + 1 of 2 voor 8 of 2e halve prijs of 2 voor 7 of 1 + 1 variatie;

de stapelaanbiedingen zijn niet allemaal stapelaanbiedingen. Per produkt geldt een andere versie aanbieding, het is verwarrend, zoek je produkt en kijk welke aanbieding van toepassing is en of dat het je waard is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Fijn, en bedankt voor de antwoorden. De Hema medewerkster had het dus zelf niet goed begrepen. Jammer!