shoppen in het noorden(drenthe/groningen) waar?

Hallo,

Ik ben op vakantie in de omgeving van Coevorden/Emmen.
Ik wil van de week een keertje gaan shoppen hier in de buurt. Maar geen idee wat er hier in de buurt aanbevolen wordt. Gewoon met veel schoenen/kledingwinkels als het kan. Met modieuze merken en of casual merken.

Bijv:jack and jones, g-star, lacoste, ralph lauren enz enz.

dus waar kan ik uitgebreid gaan winkelen: Groningen? Assen? Emmen? Andere tips?

BVD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
6.3K

Antwoorden (4)

Ik woon in Groningen en dat is heel erg leuk!! We hebben heel veel verschillende winkels en in de Heerestraat ben je de hele dag zoet :-). Ook Emmen is heel leuk! Maar dat centrum is een stuk kleiner. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik woon zelf in Assen maar daar zijn niet echt veel grote winkels ofzo.
Je kan het beste naar Groningen gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Groningen, geen twijfel aan. In Groningen zitten al die leuke boetieks redelijk bij elkaar, op goede loopafstand van het station. Gezellige terrasjes ook. Leuke stad!
Amadea
12 jaar geleden
Ja, Groningen is leuk,
maar Emmen is ook leuk,
veel kleiner dan Groningen maar Emmen heeft wel een groot overdekt gedeelte, dus dat is het overdenken waard als het slecht weer is.
En als je het winkelen zat bent kan je nog even naar de dierentuin.
De ingang van zowel het overdekte winkelgedeelte als van de dierentuin vind je vlak bij elkaar in het centrum :-)