Hema, IKEA, Otto, Wehkamp en ga zo maar door. Winkels en webshops te over.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik koop ze sinds vorig jaar bij: https://www.bedsupply.eu/hoeslaken.html
en dan met name de double jersey hoeslakens (op advies van de klantenservice).
Ook ik had regelmatig last van gaatjes en nog erger, mijn andere hoeslakens krompen allemaal, ook die van de Hema, waardoor ze aan de lange zijden niet meer goed om het matras te trekken waren.
Ik ben erg tevreden over de kwaliteit, blijven mooi in de was en de verzending was uitstekend.