Weet iemand waar je het biertje nile special kan kopen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen
2.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nile special export te koop in Uganda
http://nilebreweries.com/product-detail/nile/
Antoni
7 jaar geleden
In Oeganda en Zuid-Soedan is het overal te koop. Misschien kan je plaatselijke slijter het voor je bestellen, @Timhartog?
Antoni
7 jaar geleden
Volgens de website van de brouwerij in Oeganda http://nilebreweries.com/ is deze een trots lid van de ABInBev-familie. Je kan via de website contact opnemen met de brouwerij in Oeganda, maar je kan, zo verwacht ik, ook contact opnemen met de Nederlandse tak van de Belgische brouwerij ABInBev via de contactpagina: http://www.ab-inbev.nl/contact.html. Op de website staat "Ons merkenportfolio bestaat uit sterke nationale en internationale kwaliteitsmerken. (...) De mix van bijzondere pilseners en mooie speciaalbieren stelt ons in staat om aan alle wensen van de consument te voldoen." Dat belooft toch wat!

Antwoorden (2)

Bij Berts Bierhuis Biltstraat 46 in Utrecht
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het biertje nile special wordt in Nederland niet te koop aangeboden.
Ook niet in Berts Bierhuis te Utrecht:
Bron: e-mail van Berts Bierhuis
Beste Joan,
Dat bier hebben wij niet in ons assortiment
Vriendelijke groet,
Gijs van Batenburg
Berts Bierhuis

Van: Info | Berts Bierhuis
Verzonden: zondag 22 januari 2017 17:01
Aan: twijnstraat I Berts Bierhuis
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+ check, check, double check!!