Waar in de omgeving van Waalwijk kan ik tentelastieken kopen?

Natuurlijk kan dit ook online maar dan zijn de verzendkosten drie keer zoveel dan dat de elastieken kosten. Vandaar dat ik ze in een gewone winkel wil kopen.

7 jaar geleden
in: Winkelen
3.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Postelastieken gaan ook goed...!
Amadea
7 jaar geleden
Alleen knappen die véél sneller.

Het beste antwoord

In Den Bosch heb je Perrysport en Bever. De Wit in Schijndel heeft ook tentelastieken.

Bij Perrysport koop je 10 elastieken voor 4 euro + 5 euro verzendkosten.
Bij Bever koop je elastieken voor 55 cent per stuk + 2,95 verzendkosten.

Autorijden is ook niet gratis. Als je speciaal voor die elastieken 10 km heen en 10 km terug moet rijden is online bestellen toch goedkoper.
7 jaar geleden
Niesje1973
7 jaar geleden
Thx! Bij Bever had ik ze nog niet gevonden, alleen ergens waar ik 5,95 verzendkosten moest betalen.

Andere antwoorden (1)

In Molenschot zit een kampeerwinkel, Linberg geheten. Daar worden ze vast en zeker verkocht. Adres: Rijksweg 231.
(Volgens Google is de afstand tussen Waalwijk en Molenschot nog geen 18 kilometer, dus dat is wel de omgeving lijkt mij).
Amadea