Hoe kan ik mijn security questions van PayPal veranderen?

Ik ben de antwoorden vergeten op deze vragen en kan nu dus ook geen betalingen doen via PayPal omdat ik de antwoorden moet weten.

Inloggen lukt ook niet meer, want dan krijg ik deze melding (zie afb)

Picture for question
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor vragen waren dat dan dat je daar geen antwoord meer op weet? Heb je aan hoofdletters gedacht, een verkeerde spelling?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tja, de vragen zijn niet zo moeilijk, maar of ik ze misschien niet waarheidsgetrouw in heb gevuld is een ander verhaal.. En hoe inderdaad, puntjes, hoofdletters etc...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien een beetje dom om niet waarheidsgetrouw antwoord te geven..... Probeer eens wat, zijn die vragen nu echt zo moeilijk? Vaak is het iets van 'de naam van je moeder' de 'naam van je hond'?

Het beste antwoord

Dit probleem is alleen door Paypal zelf op te lossen.

Telefoonnummer is enigszins verborgen, maar betreft 0900 265 89 50 (of 020-4622530)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super! Dankuwel!