Is staples.nl betrouwbaar ?

Ik zie hier een ipad 4 16gb wifi staan voor een goedkoop bedrag. Stel ik wil dit kopen, is de site wel veilig?

En waarom bieden alleen zij het zo goedkoop aan?

http://www.staples.nl/computers-tablets-harde-schijven-accessoires/tablets-en-accessoires/ipad-4-wifi-16gb-md510-zwart

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Staples is een groot bedrijf, die zouden niet meer in business zijn als ze niet betrouwbaar waren. Echter, 465 euro is een heel normale prijs voor die iPad (let op dat je "toon prijzen incl BTW" aanklikt !), dus er is geen reden om specifiek daar te bestellen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Staples is zeer betrouwbaar maar alleen voor bedrijven je moet een klantenkaart hebben en die krijg je alleen door vertoning van een inschrijving van de KVK
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat bepaald de belasting dienst....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan bij ELK bedrijf de btw terugvragen bij de belasting, zolang de producten maar gerelateerd zijn aan het bedrijf wat je hebt.
Staples is het "oude" Office Center. Van origine een Business-to-Business handel. Betrouwbaar? ja. Buiten de aanbiedingen goedkoop? Niet altijd. Ik zou altijd even kijken op vergelijkingssites als www.kieskeurig.nl / www.vergelijk.nl / www.tweakers.net/pricewatch om de goedkoopste leveranciers te kiezen. Deze sites geven ook aan wat de ervaring(en) is/zijn van andere klanten.