Beste oplossing:
Ga naar de markt en koop voor een enkele euro een nieuw wegwerp horloge. zoek er 1 met een zelfde bandje/onderdeel wat je nodig hebt. eraan maken zal je vast zelf lukken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij plaatselijke horloge hersteller.
11 jaar geleden
Als dat dingetje bij de juwelier te duur is: koop een nieuw bandje bij de hema ofzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De HEMA verkoopt inderdaad horloge bandjes, ze kunnen hem daar ook voor je bevestigen aan je horloge.