Hoe start ik een nieuwe Magento installatie?

Hallo,

Tijdens de installatie is mijn website opeens erg sloom geworden er daardoor kreeg ik de volgende tekst te lezen:

"There has been an error processing your request
Exception printing is disabled by default for security reasons.

Error log record number: 1051363060130"

Steeds als ik opnieuw naar mijn website ga, krijg ik deze error. Hoe los ik dit op? Hoe kan ik een nieuwe installatie starten?

Stan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Opnieuw starten heeft waarschijnlijk geen zin, de oorzaak zal niet veranderd zijn.
Kijk online op de ftp server in de map /var/logs naar de error log, dit zal de informatie geven waarom het niet werkt.