Je krijgt de oortjes alleen opgestuurd als je een enquete invult. In die enquete worden allerlei gegevens van je gevraagd, die vervolgens worden gebruikt om je persoonlijke "aanbiedingen" te doen. Met andere woorden, je moet heel veel persoonlijke gegevens invullen, waarmee je vervolgens plat gespamd wordt.

Je zult de oortjes vast wel krijgen, maar je hebt er vervolgens wel een hoop ellende van.

Ook moet je er 18 jaar voor zijn, en dat ben jij niet.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Zo is het precies!
Blijkbaar heb je van nog veel meer dingen verstand dan wat je in je profiel aangeeft! ;-)