Welke winkels zijn vergelijkbaar met massimo dutti?

Een beetje een chique en dandy winkel. Maar niet extreem duur.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
4.4K

Het beste antwoord

Op nummer 78 in de Ginnekenstraat in de binnenstad Chique mode boetiek. In de Ginnekenstraat zijn er nog veel meer.
De Veemarktstraat nr 8, Cora Kemperman, De Barones nr.16.
In het centrum van Breda struikel je over de modewinkels.

In 's-Hertogenbosch is de Verwersstraat de meest chique straat van deze stad.
o.a. Outfit by Ninke op nr 60 is een winkel met exclusieve dameskleding.
In de Vughterstaat nr 80, niet ver van de Markt krijg je ook nog koffie.

Als het ook voor een dagje uit is, raad ik ’s-Hertogenbosch aan, heeft een oergezellige binnenstad rondom de Markt. De dag beginnen bij Stadsherberg ’t Pumpke op het plein de Parade bij Sint Jan.
http://www.hetpumpke.nl/
Je kunt er vanaf ’s morgens tot ‘s nachts terecht voor koffie met de echte Bossche Bol van Jan de Groot .