Waar is dit halve maan vormig blauw plastic voorwerp met AH er op voor?

Een halve maan vormig blauw plastic voorwerp met AH er op. Lag in de keukenlade.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Leuk dat je er een gulden bij legt, maar dat zegt iedereen onder de 30 toch een stuk minder.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nou ja onder de 20 iig niet.

Het beste antwoord

Het is een mandarijnenschiller.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of welk stuk grapefruitachtig fruit dan ook. Citroen, Sinaasappel etc.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Inekez1
7 jaar geleden
Jij weet echt alles over manen en maanvormige dingen!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En maanderijnen!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En ik maar denken over iets dat met die gulden te maken had.. maar nee, dat was een red herring?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hartelijk dank! Ik heb het net gebruikt om een sinaasappel te pellen en het werkt perfect. M.vr.gr.
SP