ik heb een munt van eduard de vii en de munt is gemaakt in 1909 hoeveel kost dit in Nederland?

Het komt uit The united kingdom (kun je ook zeggen hoeveel het kost in egypte?)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Ik kan niet goed zien om welke munt het gaat. Maar het zal een hele of een halve sovereign zijn. Als het een hele is en hij ook nog echt is echte is en de kwaliteit is zeer goed, dan zit je rond de 250 tot 300 pond (275 tot 330 euro).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Volgens mij ziet het er veel te goed uit om origineel te zijn. Een leuke namaakhanger...