Hoe kom ik erachter wat er met een verdwenen bedrijf is gebeurd?

Ik heb via Groupon een professionele fotoshoot gekocht bij een fotobedrijf in Utrecht (Fotostudio London aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht).

Hun website is nu verdwenen, hun vaste telefoonnummer wordt niet beantwoord, en het mobiele telefoonnummer is buiten gebruik. Het lijkt er dus op dat het bedrijf niet meer bestaat.

Hoe kom ik erachter of dat echt zo is?

Bonusvraag:
Wat doe ik nu met mijn via Groupon gekochte fotoshoot?

8 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K
SimonV
8 jaar geleden
Dit lijkt een geval van "bedrijf gesloten".
Groupon zegt hierover:
"Wanneer het bedrijf is gesloten, horen wij dit graag van je. Je kunt dit aan ons doorgeven door op de ‘Ik heb meer hulp nodig’-knop te klikken aan de rechterkant van onze website. Wij zorgen ervoor dat je in zo’n geval de waarde van jouw groupon behoudt. Soms zijn we in staat om ervoor te zorgen dat je jouw groupon kunt inleveren bij een alternatief bedrijf maar je hebt in dit geval altijd de optie om een terugbetaling aan te vragen wanneer dit jouw voorkeur heeft." https://www.groupon.nl/faq#een_probleem_met_een_partner::het_bedrijf_is_gesloten
Amadea
8 jaar geleden
Bel 06-34428243 om het te vragen. Dat telefoonnummer stond op 25 maart 2016 op de site die toen nog bestond.
SimonV
8 jaar geleden
Dat nummer is momenteel niet bereikbaar. Dat lijkt wat anders dan 'buiten gebruik".
Cryofiel
8 jaar geleden
Ik had het mobiele nummer nog in mijn telefoon staan. Het is al een paar weken "momenteel niet bereikbaar". Dat heb ik vertaald in "buiten gebruik". Ik heb het vaste nummer kunnen terugvinden via Google. Dat nummer wordt niet opgenomen, op voice mails wordt niet gereageerd. Dus inderdaad, kennelijk "bedrijf gesloten". SimonV, dank voor de tip over Groupon.
Amadea
8 jaar geleden
Zou deze van dezelfde eigenaar zijn?:
Professionele Fotografie London
Anijsstraat 4, 3544 BW Utrecht
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt bij de Kamer van Koophandel allerlei informatie opvragen over bij hen ingeschreven bedrijven, zoals naam, adres etc. van de mensen achter een bedrijf(je): http://www.kvk.nl/producten-bestellen/ Via Google vond ik dat deze fotostudio ook bij de KvK is ingeschreven. Succes!

Antwoorden (1)

Je kunt bij de Kamer van Koophandel allerlei informatie opvragen over bij hen ingeschreven bedrijven, zoals naam, adres etc. van de mensen achter een bedrijf(je): http://www.kvk.nl/producten-bestellen/ Via Google vond ik dat deze fotostudio ook bij de KvK is ingeschreven. Succes!