heeft Kruidvat pillen die echt helpen bij het afvallen ???

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Winkelen
5.1K
Ritsuka
8 jaar geleden
nee, dan zou iedereen wel slank zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Alleen je portemonnee wordt er slanker van.
Ritsuka
8 jaar geleden
Dat soort pillen hebben vaak een combi van kruiden of middelen die vochtafdrijvend en/of energie opwekkend werken.
Door het afdrijven van vocht kun je slanker lijken, maar er is een kans dat je te veel uitdroogt.
Energie opwekkend betekend meestal dat je gewoon veel cafeine of iets dergelijks binnenkrijgt, maar dit geeft een risico op o.a. hartkloppingen. Het probleem met dergelijke pillen is dat er geen richtlijnen zijn, en ze worden niet gecontroleerd zoals echte medicijnen. Dus je weet nooit precies wat je slikt, en je kunt een gevaarlijke dosis binnenkrijgen. Er zijn namelijk ook al wel eens producten van de markt gehaald toen er mensen door doodgingen.

Antwoorden (3)

Als jij gelooft dat die pillen jou helpen, dan heeft Kruidvat ze in het assortiment. Maar je hebt ze helemaal niet nodig. Want als je gewoon gezond eet - niet meer dan jouw lichaam nodig heeft - en je beweegt daar elke dag voldoende bij, dan zul je vanzelf merken dat je gewicht minder wordt.

Ook een truc die net zo goed als (dure) pillen helpt: vóór elke maaltijd eerst een glas water drinken. Dan zit je eerder vol van het eten!
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er zijn ook genoeg natuurlijke voedingsmiddelen die het afvallen bevorderen zodat je geen pillen hoeft te slikken. Denk aan groene thee en pure chocolade (72%+).
Ritsuka
8 jaar geleden
maar de effecten hiervan zijn niet zo heel groot. Focussen op gezonde gewoontes opbouwen die lang vol te houden zijn is het belangrijkste.
Er worden vaker vragen gesteld over pillen om af te vallen. En altijd zie je dezelfde reacties en antwoorden over de portemonnee of dat het resoluut niet bestaat en niet werkt. Maar er zijn wel degelijk wetenschappelijk onderbouwde middelen die helpen bij het afvallen. Zoek bijvoorbeeld maar op de werkzame stof Orlistat. Het kan door artsen worden voorgeschreven maar is ook zonder recept verkrijgbaar.

Voor de duidelijkheid: deze pillen kunnen *helpen*. Het is dus niet zo dat je kunt blijven doen zoals je altijd al deed, en vervolgens met een pilletje kunt afvallen. Je moet wel degelijk ook je eetpatroon veranderen. Dit middel kan dan voor extra gewichtsverlies zorgen.

Ook heeft dit middel een aantal bijwerkingen. Het is dus verstandig om dit in overleg met je huisarts te doen. En de kans bestaat dat hij er niet achter staat.

Maar het korte antwoord op je vraag is dat er wel degelijk werkende pillen bestaan. Bij de Kruidvat heb ik ze alleen niet gezien.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oh. dus portemonnee wil je liever niet zien.
O.K. Ga ik regelen en zal niet in herhaling vallen.
Hoop dat jouw succesformule Nederland slanker maakt
bamibal
8 jaar geleden
@TegenXinnig Volgens mij begrijp je mijn antwoord niet helemaal. De stelling dat pillen alleen je portemonnee slanker maken is feitelijk onjuist. Ik beweer ook niet dat dit mijn "succesformule" is. Ik ben voorstander van afvallen op een gezonde manier. Mijn antwoord is echter gebaseerd op feiten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@bamibal: Geloof dat ik best begrijp wat je bedoeld. En ja ik ben ook voorstander van gezond afvallen. Denk alleen dat ik mij niet (behoudens moderatie) in mijn reacties laat beperken.
bamibal
8 jaar geleden
Ik zie hier ook niemand die dat probeert.
Misschien in gewicht, zoals vocht. Maar als je van vet afwilt is minder (slecht) eten en meer bewegen toch echt de enige optie. Naast liposuctie natuurlijk maar dan moet je nog steeds sporten om een strakke buik te krijgen, helaas.