Waar kan je nog stukken/staafjes scheerzeep kopen, zoals bv van de vergulde hand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Heb vorig jaar nog zo'n staaf gekocht bij Trekpleister of Kruidvat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ik koop ze voor me vader bij de makro tenminste dat was verleden jaar toen had de da drogist ze ook nog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem contact op met de consumentenlijn van de vergulde hand : 0900-111 22 23
en vraag of het nog gemaakt word.
die kunnen je dan ook nog vertellen waar het verkocht word
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook kijken bij de herenkapper..
deze verkoopt ook vaak scheerzeep..
of bij een hairselfshop die artikelen verkopen voor dames en heren kapsalons...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vergulde hand scheerzeep zélf is bij Super de Boer te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoewel het echt een oldskool product is, is de vergulde hand gewoon breed verkrijgbaar bij supermarkt en drogist. Daar hoef je echt niet voor naar een barbier in tjietjerkstradeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kon het altijd hier in Nijmegen bij de V&D vinden.

(Goed dat je het zegt trouwens, ik heb weer een nieuw stuk nodig.)

Ik heb het overigens over zo'n rond stuk in een geel bakje.