Zullen de welbekende witte adidas superstar sneakers nog in de zomer 2016 'in' zijn?

Ja, ik weet je hoeft niet per se meegaan met de trend etc etc, dat weet ik. Maar ik was hier gewoon nieuwsgierig naar. Zijn er fashion mensen of personen die al zeker weten wat helemaal in zal zijn in de zomer 2016?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Trends zijn uiteraard heel veranderlijk, maar de "simpele" Adidas superstars zijn geen extreme trend die snel vergankelijk is. De witte sneakers zijn vrij klassiek en zullen daarom ook deze zomer nog wel in zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankje! Hoe weet je dat zo zeker ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deze waren 10 jaar geleden "in".