kun je met een Hema cadeaukaart ook andere cadeaukaarten kopen?

Ik heb een Hema cadeaukaart maar ik wil van die cadeaukaart bij de hema een andere cadeaukaart kopen bijvoorbeeld een itunes cadeaukaart is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Winkelen
2.5K

Antwoorden (1)

Ja dat kan. Een Hema-cadeaukaart is voor de Hema gewoon een betaalmiddel waarmee je producten van hen kunt kopen.

Een andere cadeaukaart is gewoon één van die producten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankje voor je reactie maar heb je daar ook een bron van of iets dergelijks?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
Mijn antwoord is gestoeld op eigen ervaring. Weliswaar van een paar jaar geleden, maar daar zal weinig in veranderd zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@bosvruchtenthee weet je ongeveer wat voor cadeaukaarten de hema verkoopt? Zou je ze voor mij kunnen opnoemen mocht je er nog een paar weten
Amadea
8 jaar geleden
Er staat mij bij dat ze alleen voor Hemaproducten cadeaukaarten verkopen, en daarnaast telefoonkaarten in het assortiment hebben.