Zijn de producten van de Etos alleen online bij de Albert Heijn verkrijgbaar?

Ik heb op de site van de Albert Heijn gezien dat je hier producten van de Etos online kan bestellen. Ik vroeg me af of je deze producten van de Etos ook in een filiaal zelf kan kopen of dat ze alleen online verkocht worden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Winkelen
4.5K
Amadea
8 jaar geleden
Heb jij nog nooit een Etos-winkel gezien dan?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
IN een Albert Heijn niet. Misschien dat de grotere filialen dit hebben? Ik heb trouwens ook nog nooit producten van Etos bij de AH in de schappen gezien, maar moet eerlijk zeggen dat ik daar ook nooit naar zoek bij de AH.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Amandea Ik bedoelde dat ik me afvroeg of de producten van de Etos ook bij een Albert Heijn winkel verkocht worden ;)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Lies12 bedankt voor de reactie!

Antwoorden (1)

Nee, als je bij Albert Heijn producten van Etos wilt kopen zul je dat online moeten doen.

Beide Etos-filialen die ik ken zitten op loopafstand van een Albert Heijn. Kleine moeite dus om aan die producten te komen. Het zou raar zijn als er in de AH-winkel ook nog eens Etosproducten werden verkocht, want dan beroven ze in feite hun collega's van hun klandizie. Want AH en Etos behoren tot hetzelfde concern.
Amadea