Gaat het V&D Prijzencircus nog door dit jaar?

Gezien het zware weer waarin V&D verkeert, vroeg ik mij af of het V&D Prijzencircus dit jaar nog doorgaat.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K

Het beste antwoord

AD van 7 februari 2015:
"Intussen poogt V&D zich tussen alle problemen door alweer voor op het Prijzencircus dit voorjaar. Een enorme logistieke operatie. Op het distributiecentrum in Nieuwegein komen 100.000 artikelen per week binnen. Dat loopt op tot 1 miljoen artikelen vlak voor de bekende kortingsactie. Als leveranciers niet leveren, komt het circus in gevaar, vertellen medewerkers, ook als de V&D-directie uiteindelijk een oplossing vindt voor alle misère."

Gezien de verbeterde financiële situatie zal het feest wel doorgaan dit jaar. Ze zijn er hard mee bezig, zegt V & D zelf.

De datum waarop het Prijzencircus van dit voorjaar van start gaat is nog niet bekend gemaakt. Uitgaande van voorgaande edities zal het Prijzencircus van dit voorjaar naar verwachting rond woensdag 25 & donderdag 26 maart 2015 worden georganiseerd.
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hi Simon, Bedankt voor je volledige antwoord. Groetjes, André

Andere antwoorden (1)

Ja natuurlijk, alleen heet het dan anders, dan heet het: "Opheffingsuitverkoop"