Kan je in een dierenwinkel met een kadobon/kaart betalen?

Toegevoegd na 8 minuten:
en als het niet zo is, wat is dan de reden dat het niet kan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

De meeste dierenwinkels hebben hun eigen cadeaubonnen, maar zijn ook aangesloten bij verschillende andere bonnen. Maar dat hoeft niet.
Het verschilt dus per dierenwinkel of zij deze wel of niet aannemen.

Toegevoegd na 1 uur:
De reden dat het niet zou kunnen is, de kosten, een cadeaubon/kaart voor eigen winkel laten maken kost geld, daar moet dan nog een envelop of papiertje om.
Of de winkelier is bij geen enkele bon aangesloten, dit omdat dat veel administratieve rompslomp geeft en ook kosten met zich meebrengt.
Het geld dat hij ontvangt voor de cadeaubon, die uitgegeven is in een andere winkel, daarvan moet hij een bepaald percentage aan de organisatie die de cadeaubonnen uitgeeft betalen, om diegene die de cadeaubon heeft verkocht ook een deel te kunnen betalen.