waar kan je een gratis of goedkoop slaapmaskertje kopen?

mijn dochter wil een slaapfeestje geven en ze wou eerst al voor iedereen een badjas kopen maar dat ocht niet van mij. heeft iemand tips voor een slaapmaskertje?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een slaapmaskertje is te koop bij iedere drogisterij, vaak voor minder dan 3 euro per stuk, maar ook bij de Hema, de V&D en de Bijenkorf.
Maar het is ook simpel zelf te maken van een lapje stof en elastiek (of lint zodat je het vast kunt strikken). Zelf maken is nog leuker je kunt dan een grappig printje kiezen dat bij het thema van het feestje past, of typisch bij je dochter past.
http://acupoflife.nl/maak-je-eigen-slaapmasker/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vermoedt dat ze ook bij de Action en/of Primark te vinden zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Crea.. echt crea!! +

Antwoorden (1)

Ik heb gisteren een oogmasker gekocht bij het Kruidvat voor € 1,99. Er zit een oogmasker en een set oordoppen in de verpakking. Je kunt het vinden op de afdeling Reisbenodigdheden (waar ook de mini's liggen).