Die komt er,maar wanneer is momenteel nog niet juist in te schatten:De exacte openingsdatum van Primark Antwerpen is momenteel nog onbekend.Primark Antwerpen wordt gevestigd aan de drukke winkelstraat Meir 21

Toegevoegd na 4 minuten:
Primark Antwerpen wordt vermoedelijk pas in de loop van 2016 geopend
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb deze ook nog kunnen vinden over Primark Antwerpen: http://primarkantwerpen.nl (reclame vrij)
De bouw van deze winkel is al wel gestart en er komt zelfs een tweede winkel in Brussel :)