Waar kan ik een vulling kopen voor de compact succesagenda 2015?

9 jaar geleden
in: Winkelen
1.4K
Amadea
9 jaar geleden
Is compact anders dan mini?
Antoni
9 jaar geleden
Annswers, weet je zeker dat dit type bestaat? Ik vind bij www.bol.com wel vullingen voor de Mini, de Standard, de Senior en de Junior, maar niet voor de Compact Succesagenda.
Poet
9 jaar geleden
Gebruik liever een digitale agenda...
Amadea
9 jaar geleden
Leuk als het apparaat vervolgens crasht, want dan ben je al je afspraken kwijt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je je digitale agenda streamt naar the cloud raak je 'm nooit kwijt.

Het beste antwoord

Bij de betere boekhandel bijvoorbeeld, bij bol.com, bij V&D en de Bijenkorf etc. Let inderdaad op de juiste maat en inhoud, er zijn veel varianten, zoals de compact senior. Neem een blanco blaadje mee naar de winkel.

Toegevoegd na 36 minuten:
En natuurlijk een kantoorvakhandel, die zijn er ook nog...

Toegevoegd na 8 uur:
Correctie antwoord!

Navraag bij een goede kantoorvakhandel, Paagman in Den Haag, wijst uit dat juist deze maat navulling succes agenda (compact is 80x150) uit de handel is genomen wegens te gernge vraag. Er werd een aantal van 100 genoemd. Zij gaven een emailadres waar mogelijk meer info, of een oplossing, gevraagd kan worden: info@srtint.com.
en overzicht van de succes agenda's en de juiste kleur navulling zie je in de link hieronder. Het betreft het overzicht van 2014, waar de kleur voor de compact agenda nog bij zit...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Ik heb al eens gezocht bij www.bol.com, maar vind de Compact niet. Wel andere vullingen van succesagenda's. Zie ook mijn reactie op de vraag. Waar zie jij de Compact bij Bol.com? En van die andere winkels zou een link naar de website met het product ook handig zijn voor de vraagsteller.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt, mijn excuus, deze maat is uit de handel, zie de aanvulling op mijn antwoord.
Annswers
9 jaar geleden
Dank je wel Williwaw!
Annswers
9 jaar geleden
Dank voor de moeite!

Andere antwoorden (1)

Niet alleen bij een boekhandel, maar je kunt hem ook bestellen en kopen via Internet.

Toegevoegd na 6 uur:
Ga naar Google en tik hier succesagenda 2015 in en voila!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Een link naar de website(s) met het product zou handig zijn voor de vraagstelster! Ze kan die zelf blijkbaar niet vinden. Jij wel, volgens je antwoord. Kan je de link(s) bij je antwoord zetten? Alvast bedankt!
Annswers
9 jaar geleden
Voila wat?