Op welke kledingstukken hebben mensen patent?

Ik vraag me af, aangezien ik een kleding ontwerpen ben dat als ik bijvoorbeeld een trui heb ontworpen met een ster, maar er bestaan meer truien met een ster bij andere winkels of ik dit kan publiceren. Andere winkels hebben namelijk toch niet het recht dat alleen zij een ster mogen gebruiken op een trui?

3 maanden geleden
in: Mode
ronron1212
3 maanden geleden
Een patent is een vast gelegd bewijs van uitvinding of ontwerp
TurfGraver
3 maanden geleden
Auteursrecht zou op een ontwerp van een ster kunnen zijn.
"Een ster" is niet "een ster".

Geef als eerste antwoord