Is er een manier om je haar sneller te laten groeien?

En welke fabeltjes over snel haar laten groeien zijn niet waar? Bijv. Geen idee of het werkt maar je haar voeden met bier?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Antwoorden (3)

Het fabeltje om een koe over je kale hoofd te laten likken is in ieder geval niet waar!

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat wel werkt heb ik op een rijtje gezet, in de bron kan je meer uitleg vinden.

*Zonlicht
*Proteïnes
*Vitamine B
*Silicium of kiezelzuur
*Hoofdhuidmassage
*Knoflook en uien
*Lavendelolie
*Aloë Vera
*Appelazijn en thee van salie
*Rozemarijn
*Volwaardige voeding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die koe... hahahaha...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, zelfs al zou het werken, zou ik het nog steeds niet doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, ik weet hoe een koeientong aanvoelt... lijkt me ook niet echt een aanrader...
Alles wat je aan de buitenkant er op doet, zal het haar niet sneller laten groeien.
Er wordt wel eens aangeraden extra vitamine B te nemen en dan kan je beter kiezen voor biergisttabletten of chlorella, dan aan bier.
Maar vitamine b zit ook in eieren, aardappelen,
peulvruchten, paddestoelen, avocado’s, noten en gedroogde vruchten en bananen.

In de zomer groeit je haar sneller als in de winter.
Dat komt door de vitamine D uit het zonlicht.

Zorg dat je goed en gezond eet en met name proteine:
vlees, vis, eieren, melk, sojamelk, kaas, linzen en bonen.

Minstens een keer per dag je hoofdhuid masseren.

Hier staan nog meer tips, van knoflook en uien tot lavendelolie en appelazijn.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/22854-haargroei-versnellen-doe-je-haar-sneller-groeien.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door lichaam en geest in balans te brengen. Dan zal je lichaam in alle facetten beter kunnen functioneren. Waarschijnlijk ook je haargroei.

Dit is het principe vanuit de Chinese gezondheidsleer. Daar wordt niet gekeken hoe de symptomen bestreden kunnen worden, maar waarom jouw lichaam niet gezond is.
Het lichaam en de geest hebben een hele nauwe band met elkaar.