Weet er iemand waar je brandnetelzaden kunt kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan wel antwoorden op je vraag, dus doe ik het hier maar omdat ik zaden nooit zou kopen. Brandnetels groeien overal en produceren een massa gratis zaad. Wil je NU perse brandnetels in je tuin of elders, steek met een riek ergens waar ze staan wat wortels los en laat die in kleine stukjes in potjes opgroeien. Ieder wortelstukje daarvan wordt weer een nieuwe plant. Als ik jou was opteerde ik vaar dat laatste en snelste methode, of je zaden moesten dien als cadeau....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
...opteerde ik 'vaar' moet 'voor' zijn...

Het beste antwoord

Bij de Zadenier, 200 zaden voor 2 euro.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In mijn tuin, duizenden zaden en wortelstokken voor een beetje moeite. Ze staan daar al waardeplant voor de rupsen van de mooiste vlinders die we hier nog hebben.