waar kan ik een zeemeerminnen staarten kopen voor in het water? het liefst onder de 50 euro

ik wil al heel lang een zeemeerminnen staart maar ik kan ze nergens vinden.
kan iemand mij misschien helpen? dat zou heel fijn zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K

Antwoorden (1)

Die noemt men doorgaans wetsuit (zee)meermin staarten (wetsuit mermaid tails) in de bron staat een link naar 1 van een hoeveelheid sites waar deze aangeboden worden. Voornamelijk op de engelse term. Ik heb ook een link toegevoegd waar instaat hoe u er zelf een kan maken. Dat moet vast kunnen met een oude wetsuit en wat stikwerk en krijgt neem ik aan de beste pasvorm dan is 50 euro denk ik wel haalbaar. :)

Hoop dat dit uw vraag beantwoord.

Toegevoegd na 5 minuten:
Wetsuits zijn vaak van neoprene en zijn in verschillende isolatie soorten voor warm en koud water.