Waar kan je een BMW sleutelhanger kopen?

Mijn vader wil graag een sleutelhanger van BMW aan zijn sleutel voor zijn BMW, logisch dus.
Maar nu ben ik aan het zoeken en rondkijken waar je dat kan kopen en kom ik eigenlijk nergens, behalve marktplaats en webshops.
Wil het dus echt in een winkel kopen, niet een webshop.
Ben al langs de BMW-dealer geweest en die had ze wel in de verkoop, maar de goedkoopste was 35€ en dat vond ik toch een beetje veel. De verkoper zei overigens ook dat ze in de autozaken veel duurder zijn en ze ook vaak in winkels wordt verkocht voor de helft van de prijs.. Alleen waar, dat wist hij ook niet precies.. Iemand die mij kan helpen??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
1.3K
Ivana
9 jaar geleden
Voor de echte sleutelhanger zal je toch bij de BMW moeten zijn. Hij is elders niet te koop.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Soms kom je een winkeltje tegen waar ze allerlei sleutelhangers verkopen, van heel veel automerken. Dat zijn dan natuurlijk nepperds, maar als je een echte te duur vindt, moet je een nepperd kopen.
De vraag is nu waar die winkeltjes zijn. Ik zou het niet weten. Wellicht helpt het als je je woonplaats/regio erbij vermeld. Misschien weet iemand in jouw omgeving dan zo'n winkeltje te noemen.
Amadea
9 jaar geleden
Heb je al bij Halfords gekeken? Op de tafel bij de kassa van die winkelketen staat meestal een rekje met sleutelhangers met diverse merknamen erop.

Het beste antwoord

Ik heb ze bij Halfords zien hangen. Op de prijs heb ik toen niet gelet dus dat zal je even zelf moeten nakijken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de schoenmaker die ook sleutels maakt. Ik zie ze eigenlijk wel bij elke sleutelboer hangen.